Pomoc
- Strona Główna
- Pomoc
👩💼 DLA KANDYDATÓW
Wejdź w wybrane ogłoszenie i kliknij przycisk „Aplikuj”. Następnie wypełnij formularz i dodaj swoje CV.
Tak, wymagane jest założenie darmowego konta kandydata. Dzięki temu możesz zarządzać swoimi aplikacjami i edytować CV.
Dla kandydatów serwis jest całkowicie bezpłatny.
Decyzja o kontakcie leży po stronie pracodawcy. Możesz aplikować na inne oferty – codziennie pojawiają się nowe ogłoszenia!
Tak, wystarczy zalogować się do swojego konta i przejść do zakładki „Moje CV”.
🧑💼 DLA PRACODAWCÓW
Zaloguj się jako pracodawca i kliknij „Dodaj ofertę pracy”. Wypełnij formularz i opublikuj ogłoszenie.
Skorzystaj z bezpłatnego miesiąca i wypróbuj JOB MASTERS. Po zakończonym okresie testowym możesz przedłużyć obecne ogłoszenie, wykupić umieszczenie kolejnej pojedynczej oferty lub pakiet kilku ogłoszeń.
Standardowo ogłoszenia są widoczne przez 30 dni.
Tak, możesz skorzystać z opcji „Wyróżnij ofertę”, aby była lepiej widoczna na liście ogłoszeń. Opcja jest dodatkowo płatna.
Po zalogowaniu wejdź w zakładkę „Moje oferty” i kliknij na konkretną ofertę. Zobaczysz listę aplikujących kandydatów wraz z ich CV.
🔒 KONTO I BEZPIECZEŃSTWO
Kliknij „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania. Na maila otrzymasz link do jego zmiany.
Tak, dbamy o bezpieczeństwo danych zgodnie z RODO. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce prywatności.